Toto maakt een treinreis met Zwiep en Pop. Sassa is de conducteur. Ze komt de kaartjes controleren. Gelukkig zit Koning Koos ook in de trein. Hij heeft voor iedereen een kaartje. Even later spelen Sassa en Toto dat ze een vlieg ...
Sassa en Toto spelen moeder en baby'tje. Sassa is de moeder en Toto de baby. Maar als de baby moet gaan slapen, dan wil Toto geen baby meer zijn. Even later zijn Pop en Zwiep de baby's. Sassa en Toto wandelen met hun baby's. EÃ ...
Toto heeft blauw gras getekend. Dat bestaat helemaal niet zegt Sassa. Toto wordt boos. Koning Koos heeft een idee: hij tekent een vis! Nu is Toto blij, want de zee is wel blauw. Daarna spelen Sassa en Toto in hun kleurenwinkel. ...
Sassa en Toto maken een kunstwerk van schelpen. Net als het bijna klaar is moet Koning Koos niezen en is alles kapot. Even later hangt Koning Koos tekeningen van Sassa en Toto aan de muur. Hij denkt dat ze rondjes hebben gemaak ...
Sassa en Toto spelen in hun zelfgemaakte fruitwinkel. Intussen ontdekt Koning Koos dat de fruitschaal leeg is! Nu moet hij eerst naar de winkel om boodschappen te doen. De winkel is gelukkig dichtbij. Ze hebben een er een héé ...
Toto en Sassa liggen ziek in bed! Dokter Koos komt langs. Hij gaat ze beter maken. Wat zou het beste helpen: waterijsjes? Sassa en Toto denken van wel! Daarna is Zwiep ziek, hij heeft de blauwe stippenziekte. Zieke Zwiep mag op ...
Sassa en Toto zijn ijsberen. Ze hebben honger en zijn op zoek naar een lekker visje. Ja hoor, ze vangen een grote oranje Zwiep-vis. Maar Toto wil niet dat Zwiep opgegeten wordt. Gelukkig heeft Koning Koos intussen lekker eten k ...
Toto speelt dat hij postbode is en brengt puzzelstukjes als brieven rond. Iedereen krijgt er een, maar Zwiep krijgt er twee. Dat is niet eerlijk, vindt Sassa. Hoe kan Toto ervoor zorgen dat iedereen evenveel krijgt?
Toto denkt dat Toet ziek is, maar Sassa denkt dat Toet stuk is. Wat is er aan de hand? Koning Koos gaat Toet repareren. Zou het lukken?
Toto is Zwiep kwijt. Ze zoeken overal. Dan ineens komt Sassa met een pan naar Toto. In de pan zit Zwiep! Later spelen ze op de grond. Met een stapel kussentjes van de bank zitten ze lekker zacht.
Koning Koos vertelt op het strand dat elke schelp een huisje is van een beestje. Koning Koos vouwt de was op. Met één van de lakens maken Sassa en Toto een huisje. Ze lezen en spelen in hun eigen huisje.
Sassa, Toto en Koning Koos zitten aan tafel en eten een appel. Toto laat per ongeluk een stukje van zijn appel vallen. Hij wil het oprapen, maar Sassa zegt dat het vies is en dat hij het weg moet gooien. Toto speelt dat hij een ...
Koning Koos heeft de was gevouwen. Toto speelt met zijn vrachtauto en Sassa maakt een kleurplaat van een aap. Ze doet een aap na. Koning Koos vraagt of ze fruit komen eten. Aap Sassa wil een banaan!
Toto en Sassa zitten te knutselen, als Toto plotseling een scheetje laat. 'Bah', zegt Sassa. Maar Toto kan er niets aan doen. Sassa zegt dat Toto een kussen tegen zijn billen moet houden, maar het helpt niet. Koning Koos stelt ...
Sassa zegt dat er een krokodil in de badkamer zit. Toto moet maar eens gaan kijken. Dat durft Toto niet, maar Sassa duwt hem er zachtjes naartoe. Terwijl Toto een beetje angstig naar de krokodil zoekt, doet Sassa achter zijn ru ...
Sassa knutselt iets, een kunstwerk voor Toto! En wat gaat Toto doen? Hij maakt voor Sassa een toren van blokken. Dat zijn vierkanten. Net als het kunstwerk en het geluidenkleed. Ze zien ook een driehoek en rondjes.
Vandaag is het Koning Koos-dag. Koning Koos maakt een taart. Even later doet hij een dutje. Dan versieren Sassa en Toto hem met slingers.
Sassa en Toto spelen verstoppertje. Sassa verstopt zich en Toto telt tot tien. Koning Koos helpt Toto met tellen want dat kan hij nog niet zo goed. Sassa vindt het maar lang duren en wordt langzaam ongeduldig. Als Toto niet mee ...
Sassa, Toto en Koning Koos spelen een spelletje domino. Toto stapelt de dominostenen op elkaar. Sassa legt hem uit dat hij niet de stenen op elkaar moet stapelen, maar de juiste kleuren aan elkaar moet leggen!
Koning Koos bakt speculaasjes. Sinterklaas is in aantocht! Prinses Sassa en Toto maken van de bank een stoomboot. Toet-toet! Zouden ze ook hun schoen mogen zetten?
Toto laat per ongeluk al zijn eten vallen. Hij wil het zelf opruimen. Buiten speelt Sassa dat Pop niet wil eten. En Toto gaat Sassa eten geven.
Sassa zingt De maan is rond, de maan is rond. Toto zegt dat zijn auto ook rond is. Hij wijst naar de wielen. Buiten op het strand spelen ze met een ronde hoepel.
De emmer is een trommel en de schep het trommelstokje. Toto wil ook een mooie trommelstok. Koning Koos heeft een lepel in zijn hand. Een stok! zegt Toto. Hij gaat er mee trommelen. Binnen trommelen ze op de tafel, de kruk, de v ...
Toto en Sassa spelen dat ze piraten zijn. Het bed is hun schip en de bezem van Koning Koos is de mast. Maar Koning Koos heeft zijn bezem nodig. Sassa wil de bezem wel teruggeven in ruil voor de schatkaart. Sassa en Toto gaan op ...
Sassa speelt voor tandarts! Toto is haar hulpje en Koning Koos de patiënt. Gelukkig heeft Koning Koos geen gaatjes. Zwaaien doe je altijd met je handen, maar lukt dat ook met je tanden?
Sassa is schoonmaakhulp. Met een stofdoek poetst ze alle stofjes weg. Toto pakt een theedoek, maar Sassa vertelt dat die voor de afwas is. Toto mag helpen met de tafel dekken. Dan is hij de keukenhulp.
Sassa doet of ze een deur is: eerst een deur waar Toto's auto doorheen moet, dan een draaideur waar Koning Koos en Toto doorheen kunnen lopen. Buiten laten Sassa en Toto vormpjes drijven op het water, dat zijn net bootjes! Toto ...
Sassa en Toto zijn ijsberen. Ze hebben honger en zijn op zoek naar een lekker visje. Ja hoor, ze vangen een grote oranje Zwiep-vis. Maar Toto wil niet dat Zwiep opgegeten wordt. Gelukkig heeft Koning Koos intussen lekker eten k ...
Toto en Sassa liggen ziek in bed! Dokter Koos komt langs. Hij gaat ze beter maken. Wat zou het beste helpen: waterijsjes? Sassa en Toto denken van wel! Daarna is Zwiep ziek, hij heeft de blauwe stippenziekte. Zieke Zwiep mag op ...
Sassa en Toto gaan verhuizen. Ze hebben alleen nog geen nieuw huis. Zouden ze er een kunnen bouwen van de dozen? Even later rijden Sassa en Toto rond in hun verhuisauto. Koning Koos leest in zijn stoel een boek. Maar Sassa en T ...
Sassa en Toto spelen indiaantje. Ze roeien met hun boot naar de indianentent. Toto wordt er moe van, maar gelukkig kunnen indianen ook heel goed paardrijden. Als Sassa een totempaal gaat bouwen wil Toto helpen, maar dan valt de ...
Sassa en Toto hebben een winkel. Koning Koos komt iets bij ze kopen. Hij wil appels. Dat is jammer, want die verkopen ze niet. Dan wil hij graag aardappels. Ook die hebben ze niet. Wortels dan of tomaten? Nee, die verkopen Sass ...
Toto en Sassa gaan met de lift. Koning Koos wil ook met de lift mee. Als hij op de knop drukt, gaat de lift naar boven. Als ze daarna weer naar beneden willen doet de lift het niet meer. Dan moeten ze de trap nemen. Daarna is K ...
Sassa en Toto spelen kermis. Toto is een grijparm. Sassa wint een mooie prijs: Pop! Koning Koos probeert het ook een keer en hij grijpt Zwiep. Maar dan laat de Totogrijper Zwiep vallen. Hoe kan dat nou? Daarna zit Zwiep in Toto ...
Sassa en Toto maken een rommelmarkt. Ze willen rommel gaan verkopen dus pakken ze de vuilnisemmer. Maar kan je die rommel wel verkopen? Even later verkoopt Sassa oude spullen. Maar als Toto iets uitkiest vindt Sassa het toch ja ...
Toto en Sassa zijn aan het fietsen. Zwiep wil ook op de fiets, maar hij kan niet achterop. Sassa heeft een slim plan, ze maakt een stoeltje aan Toto's stuur. Nu kan Zwiep voorop de fiets. Daarna speelt Toto dat hij een fiets is ...
Sassa en Toto zetten alles klaar, want ze krijgen bezoek. Ze hebben zelfs voor een lekkere appeltaart gezorgd. Nu moeten ze wachten tot de bel gaat. Daarna gaan Sassa en Toto op bezoek bij oma Koos! En als je op bezoek gaat, br ...
Als Toto en Sassa de tafel dekken laat Sassa een bord vallen. Sassa en Toto willen het zelf weer maken. Even later spelen ze vadertje en moedertje. Koning Koos is het kind. Sassa en Toto denken dat Koosje nog niet zoveel kan. Z ...
Sassa is aan het vissen. Toto moet de vis zijn. Maar Toto wil dat niet, want hij is Zwiep kwijt. Maar dan bedenkt Sassa een plannetje. Daarna gaan Sassa en Toto allebei zwemmen als vissen. Als Koning Koos ze roept om te komen e ...
Toto en Sassa doen een spelletje. Eerst is Toto aan de beurt. Hij kan het al best goed. Als Sassa aan de beurt is, gaat het ook heel goed. Maar speelt Sassa het spelletje wel eerlijk? Daarna spelen Sassa en Toto verstoppertje. ...
Koning Koos fluit een liedje. Toto probeert het ook en het lukt! Toto kan fluiten! Maar als Sassa het probeert komt er alleen een vreemd geluid. Sassa kan het niet. Dat is jammer! Daarna zijn Sassa en Toto dokter. Hun knuffels ...
Sassa is zich aan het verkleden. Eerst is ze een tijger. Toto wil meedoen, maar Sassa heeft haar kleed helemaal nodig. Ze wil ze ook een giraf zijn, met een hele lange nek. Maar de giraf heeft geen poten. Dan kan Toto mooi de p ...
Sassa en Toto zijn poppen. Sassa is een danspop en Toto is een trommelpop. Koning Koos ziet dat Toto een knopje heeft. Als je daarop drukt gaat Toto trommelen. Daarna is Sassa een piano. Maar Toto speelt zo hard op de piano dat ...
Sassa heeft een nieuw huisdier, een krokodil! Toto is haar lieve krokodil. De krokodil wil een koekje, maar krokodillen eten toch helemaal geen koekjes? Nou, dan wil Toto ook geen krokodil meer zijn! Even later staat Sassa op e ...
Sassa gaat paardrijden en Toto is het paard. Maar als het Totopaard wortels ziet, wil hij niet meer verder lopen. Hij wil een lekkere wortel eten. Gelukkig weet Koning Koos daar wel iets op. Daarna rijdt Toto op zijn eigen beze ...
Toto is een boek. Sassa leest het Toto-boek. Er staan bloemetjes in. Koning Koos wil de bloemetjes water geven, maar daar schrikt het boek van en het gaat ineens lopen! Daarna heeft Sassa een boekwinkel. Ze verkoopt heel veel v ...
Toto en Sassa spelen voor schommel. Als Zwiep erop gaat zitten, zwiept hij er zo vanaf, want hij houdt zich niet goed vast! Daarna zitten Sassa en Toto op de wip. Koning Koos mag ook even, met Sassa. Maar Sassa gaat niet meer n ...
Koning Koos doet een truc met een kaart. Toto en Sassa snappen er niets van. Maar dan ontdekt Sassa hoe de truc werkt. Sassa en Toto doen dan ook een truc voor Koning Koos en nu snapt hij er niks van! Dan doet Sassa een andere ...
Het is koud. Koning Koos en Toto hebben een sjaal om. Sassa houdt een kartonnen doos in haar hand. Daar wil ze mee gaan sleeën. Maar er ligt helemaal geen sneeuw! Met z'n drieën roepen ze omhoog dat ze sneeuw willen, maar er ...
Toto heeft gras getekend. Blauw gras. Maar dat bestaat helemaal niet. Dan tekent Koning Koos een vis, want de zee is wel blauw. Daarna spelen Sassa en Toto in hun kleurenwinkel. Koning Koos wil geel kopen, maar die kleur verkop ...
Sassa en Toto spelen met de konijnen. Bah, de konijnen hebben gepoept. Dat moeten ze even opruimen. Even later zijn Sassa en Toto vogels. Als het gaat regenen vliegen de vogels naar binnen. Zo worden ze niet nat. Maar dan ineen ...
Sassa en Toto zwaaien met hun armen en ze zeggen oehoe! Koning Koos moet raden wat ze zijn. Ze zitten op een tak in het bos. Toto en Sassa zijn uilen! Daarna zoeken Sassa en Toto nootjes in het bos. Ze moeten goed oppassen voor ...
De postbode komt Koning Koos een brief brengen. Van wie zou die zijn? Er staat een hartje op. Daarna komt er een groot pakket, ook voor Koning Koos. Wat zou er in zitten? Koning Koos boft vandaag wel zeg.
Sassa en Toto lopen over een touw van hun circus. Koning Koos heeft lekkere bananen gekocht. Die lusten Sassa en Toto wel, maar ze staan zo hoog op het touw dat ze er niet bij kunnen. Gelukkig durft Koning Koos ook over het tou ...
Sassa is een vuilnisemmer. En Toto ruimt op. Hij gooit rommel in de vuilnisemmer. Maar hij weet nog niet zo goed wat rommel is. Even later komen Sassa en Toto langs met de vuilniswagen. Ah, daar staat wat rommel: Koning Koos is ...
Toto zit bij kapper Sassa op de stoel maar hij wil niet dat zijn haar gewassen wordt, en geknipt. Nee, hij wil een snor! Daarna is Toto de kapper. Hij heeft Zwiep helemaal kaal geknipt. Dan is Koning Koos aan de beurt. Hij wil ...
Sassa en Toto maken een zandtaart, maar hun emmer loopt steeds leeg. Er zit een gat in! Hoe kunnen ze dat nou dichtmaken? Gelukkig bedenkt Sassa een oplossing. Daarna trekt Toto aan Sassa's staarten, want Sassa is een hijskraan.
Toto is een ruikmachine. Hij ruikt Zwiep! En daarna aardbeien. Dan maken Sassa en Toto een grabbeldoos en mag Koning Koos grabbelen.
Koning Koos gaat spaghetti maken. Hij heeft de pannen nodig, maar dat waren juist de trommels van Sassa en Toto. Dan trommelen ze maar op de tafel. En ze doen de stoelendans.
Sassa en Toto zijn vogels. Ze bouwen een hoog nest, maar met ronde spullen gaat dat moeilijk. Daarna doen ze een blinddoek voor. Sassa voelt wat Koning Koos vast heeft.
Zwiep is kwijt. Toto is erg verdrietig. Van Sassa mag Toto wel even met Pop spelen. Maar wie ligt daar naast Pop in haar bedje?
Sassa en Toto maken waterijsjes. Die kun je niet meteen opeten. Eerst moeten ze in de vriezer. Morgen zijn ze klaar. Sassa en Toto gaan dus maar gauw slapen, ook al is het nog geen bedtijd.
Sassa en Toto zijn hondjes. Ze rennen heel hard rond, totdat ze moeten poepen, maar dat mag toch niet binnen? Daarna gaan ze andere dieren nadoen.
Sassa en Toto zien een voetstap van een wild beest. Ze gaan op zoek naar het beest en vinden een grote, grijze olifant. Als Koning Koos even later de was ophangt, ziet Sassa een krokodil! En Koning Koos ziet twee leeuwen!
Pop is jarig. Sassa en Toto versieren haar bed met slingers van wc-papier. En ze hebben een taart met één kaars, ook van wc-papier. Dan moet Koning Koos naar de wc: waar is al het papier?
Sassa en Toto bouwen een huis voor Pop en Zwiep. Daarna helpen ze met poetsen. Koning Koos ziet het vuurtorenlicht, ach nee, het is de zaklamp van Sassa en Toto. Ze gaan in hun tentje slapen.
Sassa en Toto zetten streepjes op de muur, zodat ze zien hoe groot ze zijn. Maar dat is gek: het streepje van Toto staat hoger dan het streepje van Sassa! Als ze tikkertje spelen doet Sassa niet meer mee. Haar tenen doen pijn, ...
Sassa vindt het vies dat Toto over haar heen niest. Hij moet iets voor zijn neus houden. Als ze buiten gaan spelen moeten ze eerst hun toet wassen.
Sassa speelt dat ze danseres is. Ze oefent om op een been te staan. Toto gaat het ook proberen. Hij valt niet om! Daarna gaan Toto en Sassa na-apen. Wie dan? Koning Koos weet het niet. Bij het verstoppertje spelen heeft Sassa s ...
Koning Koos komt een pannenkoek eten in het restaurant van Sassa en Toto, maar de pannenkoek is aangebrand. Koning Koos snijdt het zwarte randje er vanaf. Sassa en Toto maken even later een heerlijke reuzen-rommel-taart! Daarna ...
Sassa en Toto dekken de tafel voor de reus! De schep is de lepel en de bezem de vork. Als Pop en Zwiep ook aan tafel gaan, moeten ze een slabbetje om.
Toto en Sassa doen alsof ze de ramen wassen. Daarna geeft Toto de planten water. Zelf krijgt hij daar ook dorst van. Als Sassa en Koning Koos horen dat de wc wordt doorgetrokken, zijn ze heel trots op Toto! Kan hij al zelf naar ...